Oslava zkoušek

03.05.2012 15:04

Carmenka s Nerouškem se rozhodli, že si ty úspěšné zkoušky oslaví po svém. V nestřeženém okamžiku mi v pondělí odpoledne během mžiku zdrhli prohánět zvěř do lesa, ještě k tomu na rozdvojce. Po předchozím jejich výletu jsem byla vcelku klidná, chvilku jsme je hledali, ale pak jsme šli počkat ke stánku. Do večera nepřišli, tak jsme se vydali na lov znovu. Do rána jsme lítali po lese, volali, hledali, ale nic..... Před sedmou ráno mi volala mamka, že Nero už přišel, ale sám.

Hledání začlo na novo a to až do odpoledních hodin a po Carmen ani stopa. Kolem půl druhé mi zavolala veterinářka, Carmen se našla. Respektive ji našli policisté z Hodkovic, kde ji srazilo auto na dálnici a oni se ji okamžitě ujali a kontaktovali veterináře, kterého měla na známce na obojku. Ta kontaktovala mě a díky přátelům jsme pro ni okamžitě vyrazili, měla naštěstí " jen " roztrženou zadní nohu a je lehce potlučená. Dálniční úrazy nekončí vždy takhle dobře. Carmenka měla zřejmě svého anděla strážného pěkně při sobě. MVDR. K. Pospíšilová mě okamžitě přijala i přes to, že neměla zrovna ordinační hodiny a ještě k tomu byl svátek, celou ji prohlédla a ošetřila a malá uličnice už se uzdravuje doma.

Moc bych chtěla ještě jednou poděkovat sestře,přátelům, co mi pomáhali, policistům z Hodkovic, kteří se tak perfektně postarali a paní doktorce za její nezištnou a pohotovou obětavost.

Mnohokrát vám všem DĚKUJI !!!!!!!