Zpravodaj 2012

05.03.2012 07:55
Vážení přátelé a chovatelé klubu švýcarských honičů,
dostal se mi do ruky zpravodaj klubu za rok 2012, je v něm pár hezkých a zajímavých článků ohledně teď tolik diskutovaných BZH a hlavně budoucnosti chovu našeho ušlechtilého a krásného plemene jakým švýcarský honič bezesporu je. Konkrétně moc zajímavý článek B.Dančové o práci honičů v Alpách, zpráva poradkyně chovu je detailně zpracována, nestranně a s veškerými ohledy na budoucnost a problematiku chovu v Čechách.
Proto mě hodně mrzí fakt,že je  neustále napadána některými členy zrovna Ivana Herianová, která se vždy chovala férově, každému nezištně a ochotně poradí a pomůže s čímkoli a její zájem je především o zdraví švýcarských honičů. 
Občas mám pocit, že už nejde ani tak o plemeno jako o uraženou ješitnost.
Nepřísluší mi nikoho soudit a ani to nedělám, je to jen můj názor.
V klubu je nás pár, nebylo by lepší místo bojů kdo z koho si sáhnout do svědomí a jednat především s ohledem na ty naše krásné ušáky????